• HABERLER
  • SERVİS 1
  • SERVİS 3
  • FİNANSİF
  • İNTERAKTİF
  • HESAP
TREPAŞ’tan Özel Koşullara Sahip Müşterilere Öncelikli Hizmet Uygulaması

TREPAŞ’tan Özel Koşullara Sahip Müşterilere Öncelikli Hizmet Uygulaması

ABONE OL
19 Kasım 2025 19:09
TREPAŞ’tan Özel Koşullara Sahip Müşterilere Öncelikli Hizmet Uygulaması
0

BEĞENDİM

ABONE OL

 

TREPAŞ, hayata yeni geçirdiği “Özel Koşullara Sahip Müşterilere Öncelikli Hizmet” uygulamasıyla; hamileler, bebeği olan müşteriler, yaşlılar ve engellilere sıra beklemeden hizmet alma imkânı sağlıyor.

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma hedefiyle çalışmalarını sürdüren Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. (TREPAŞ), Müşteri Hizmet Merkezleri’nde (MHM) eşitlik anlayışını güçlendirecek “Özel Koşullara Sahip Müşterilere Öncelikli Hizmet” uygulamasını başlattı. Hayata geçirilen yeni uygulamayla; hamileler, bebeği olan müşteriler, yaşlılar ve engelliler MHM’lerde sıra beklemeden işlemlerini öncelikli olarak gerçekleştirebiliyor. TREPAŞ, bu uygulamayla özel koşullara sahip müşterilerin işlem süreçlerini kolaylaştırmayı, hizmet sürelerini kısaltmayı ve onlara daha konforlu bir müşteri deneyimi sunmayı amaçlıyor.

Çalışmanın başlamasıyla birlikte Müşteri Hizmet Merkezleri’ne “Tüm İşlemlerinizde Önceliklisiniz” tabelaları yerleştirildi. Bu tabelalar, öncelikli hizmet uygulamasının görünürlüğünü artırarak hem merkezleri ziyaret eden müşterilerin farkındalığını yükseltiyor hem de hamileler, bebeği olan müşteriler, yaşlılar ve engellilerin kendilerini daha rahat ve güvende hissetmelerini sağlıyor.

TREPAŞ Genel Müdürü S. Burak Savaş, yeni uygulamaya ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran her adımı önemsiyoruz. Özel koşullara sahip müşterilerimizin işlemlerini daha kısa sürede tamamlayabilmeleri için bu uygulamayı devreye aldık. Müşteri Hizmet Merkezlerimizde herkesin ihtiyacına uygun bir akış oluşturmak adına süreçlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Öncelikli hizmet düzeni de bu yaklaşımımızı destekleyen somut bir adım niteliğinde. Hedefimiz, merkezlerimize gelen herkesin işlemlerini mümkün olduğunca hızlı, pratik ve düzenli bir biçimde yürütebilmesi. Bu doğrultuda, müşteri deneyimini güçlendirecek yeni adımlar üzerinde çalışmayı da kararlılıkla sürdüreceğiz.”

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.